poniedziałek, 18 stycznia 2016

Kto to jest Bóg?

Dzięki! Dzięki, Panie Jezu! Wpis zakończony pomyślnie :)

I tak bym zapewne podziękowała, ale jeżeli chodzi o podziękowania publicznie to wolałam się upewnić, czy wszystko będzie działać, żeby nie dać plamy. Udało się, dzięki Panie Boże!!! :)

No to tak... Przedstawiam Wam wyniki sondy ulicznej. Chociaż... nie tylko ulicznej. Pytałam ludzi w różnych miejscach (pod kościołem, na ulicy, w galerii handlowej) o to, kim za kogo oni uważają Boga. Z tego, co powiedzieli (chociaż to nie wszystkie odpowiedzi chyba) utworzyłam dzięki programowi Photostage Project krótką prezentację. Zanim ją zobaczycie, zapraszam jeszcze do lektury tego, co na temat "za kogo ludzie uważają Boga" mówi Ewangelia :) (fragment)




27 Potem Jezus udał się ze swoimi uczniami do wiosek pod Cezareą Filipową. W drodze pytał uczniów: «Za kogo uważają Mnie ludzie?» 28 Oni Mu odpowiedzieli: «Za Jana Chrzciciela, inni za Eliasza, jeszcze inni za jednego z proroków». 29 On ich zapytał: «A wy za kogo Mnie uważacie?» Odpowiedział Mu Piotr: «Ty jesteś Mesjasz». 30 Wtedy surowo im przykazał, żeby nikomu o Nim nie mówili. 

Ewangelia wg św. Marka, rozdział 8, wersety 27-30

(źródło http://biblia.deon.pl/rozdzial.php?id=307&werset=14#W14 <klik>)


A oto wyniki sondy, prezentacja pt. "A kim jest dla Ciebie Bóg?"



Zapraszam zainteresowanych do obejrzenia też mojego punktu widzenia ("troszkę" dłuższa prezentacja :))



Dziękuję:

-serwisowi profilki.pl (klik), za te super napisy, które widzicie w prezentacji 
(dobrze, że nie są to zwykłe teksty, ale takie ładne napisy ;))
- stronie, z której ściągnęłam Photostage Project (to chyba tu, ale pewna nie jestem ;))
- Biblii DEON za skopiowany fragment Dobrej Nowiny (jeszcze raz klik)
- stronie https://mp3cut.net/pl/ za możliwość przycięcia muzyki (klik)
-serwisom PhotoPeach, Kizoa, Slajdzik i innym, gdzie próbowałam "sklecić",
pobrać i udostępnić prezentację, ale mi się nie udało :)
-serwisowi Pixabay, za pobrane i wykorzystane w prezentacjach zdjęcia (klik)
-wszystkim, których strony internetowe mi pomogły, a ich tu jeszcze nie wymieniłam


W końcu wszystko jest! Za moment kolęda :)

Julia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz